Hejsan svejsan!

haha nu har argheten från igår lagt sig lite ^^
känns ju helt klart fortfarande obekvämt men men..
X sparkar inte alls lika mycket nu för tiden :( känns som om den gått och blivit lat men kände iaf av det lite imorse xD Men det kanske inte finns tillräckligt mycket plats där inne för den att röra sig och så orkar den inte kämpa xD hehe
Drömde inatt att jag hade min lilla bäbis utanför magen :D
Det vart en fin liten flicka då som hette madeleine :/ inte så jag tänkt mig haha men måste sääga att det va världens finaste och underbaraste madeleine :P haha hon kunde till och med krypa upp för trappan även om hon bara va någon vecka gammal xD
haha..
Men när man vaknade imorse längtade man som fan efter att få ut sin lille skit xD
Ligga och krama och sniffa på sin lilla bebbe xD Mina hundar är lite för håriga för sånt xD

Men men bara ändå till mars kvar att vänta xD hahahah..

Nee nu ska jag försöka hitta på något vettigare xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0