GAAAAAAAAAAH!!!!

!#¤%"!"¤"!¤"!¤#!¤#!%#"!!

Jaa ungefär så känns det!
Så jävla förbannad nu, jag vill fan inte veta något om ditt äckliga jävla sexliv!! Jag vet redan mer än jag vill veta!
Ibland får man fanimej lära sig att hålla käften! Måste blir bättre på det jag med men shit asså..
Så jävla detaljrik har jag fan aldrig vare och försök inte ljuga heller, tror du inte jag fattar eller? Jag är fan inte helt dum i huvudet och dessutom har jag fan kännt dig i över 3 år snart!!

Jaja kanske inte sånt här jag borde skriva men iaf, behövde skriva av mig lite. Blodsockret har ju gått åt helvete nu kan man ju lugnt säga och jag kommer va förstörd hela morgondagen..
Att diabetesen kan påverka en så mycket?

Usch ja!!
X har tagit det lugnt idag och inte rört sig så mycket :) Och inte heller ville h*n visa sig imorse på magen :P hehe men men jag känner den när jag trycker på magen <3 underbart.

Snart är det torsdag och då är det ULTRALJUD :D:D

Underbart!!! <3

Nu orkar jag inte skriva mer :)
Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0