Uscha! Va tiden går :(

Tiden går för snabbt och jag har för mycket att göra och jag är bara massa trött heela tiden!
Det gör liksom att jag skiter i att göra allt jag borde när jag blir för stressad :-/
BAAJJJ!!

jaja..
X är underbar och jag älskar den!!
Den låg och sparkade förut men nu är den still. Underbart att känna dig och längtar tills du är ute så jag kan krama om digg och så!!
Längtar också till studenten!! Hoppas som fan att det går att lösa med den!!

aja nu orkar jag inte skriva mer xD
Vi hörs när vi hörs xD

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Läs och svara gärna på de frågor jag skrivit i ett inlägg på min blogg, gällande unga mammor! (:

Kram!

2008-10-09 @ 19:33:50
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0