Ultraljud idag igen :D

Hoojj!!

Idag va vi på ultraljud igen och min bebis är verkligen underbart söööt!! <3 haha..
Födelsedatum är nu 25 februari och jag kommer inte få lov att gå över tiden ens 2 dagar haha.. så absolut sista födelsedatum är 27 feb. Ska bli så sjukt underbart <3

Nu är jag trött som ett ägg!! haha.. Som vanligt känns det som :S.. men men ska försöka somna tidigt ikväll om det nu går =)).

Idag har jag som sagt vart på ultraljud på morgonen och sen har jag vart i skolan. Efter det så va vi på sjukhuset igen och pratade med doktorn och sjöterskerna :) Jättebra!!
Den hade lite stora njurbäckene eller nåt :P eller nej inte ovanligt stora men dom va normala men på gränsen till för stora :P haha och sen kunde dom inte kolla läpparna annars så var min sötnos hel och frisk :D
Sen har jag vart och handlat med farmor och mamma och övningskört lite :-).
och nu sitter jag här och segar igen ;) Så det har ändå vart en ganska händelserik dag :D..

Men det ska bli skönt att bara få sitta ner och ta det lugnt nu. Men ska jobba med datakunskapen lite :)

Vi hörs någon gång!  :D

Kommentarer
Postat av: Sofia i klassen

Åh, det är ju typ bara 4 månader kvar.... Späännandee...

2008-10-12 @ 22:59:58
URL: http://soffannittio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0