Uscha!

Känner mig mycket dålig på att blogga men men man ska ju göra det för ens egen skull ;-)

X ligger och gör massa konstiga rörelser i magen just nu tycker jag xD känns som om den jämt pruttar eller nåt :P haha. Men men det kanske hickar? Va vet jag.

Fredrik ska bo här hela veckan :D MASSA MYS!
Känns jobbigt redan nu när han bara åkt till jobbet liksom :O Och dessutom har jag sovit sen han åkte typ.. Saknad!

Vi har lagt ett pussel i helgen som är på tusen bitar och vi är snaaart klara!! haha.
Sånt håller vi mogna och vuxna på med när andra små barn är ute och festar på helgen ;) haha..

Emelie ska bo här också nu måndag, tisdag :) Eftersom att Mamma och jävla skitpappa är på teneriffa och lämnar sina stackars barn hemma i kylan!! haha. Ska ner och fylla på min mobil nu så jag kan smsa dom och ta ut hundarna på en svinsnabb promenad..

Ha det gottigt!

Kommentarer
Postat av: Natalie Eriksson

Haha ja, dt får du faan ;) Puss

2008-11-21 @ 17:00:47
URL: http://sofianatalieeriksson
Postat av: LINDA

haha det borde vara olagligt att blogga så lite som du gör!!!!!:P

2008-11-25 @ 09:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0