Tröööött!!

Bestämde mig för att inte gå till skolan idag men sen när jag märkte att jag skulle få låna bilen åkte jag iaf :P men nu hittar jag inte dom andra!! Ajsing!!

Går till cafét under lunchen så får jag la se om jag hittar någon människa.
Har hämtat ut mitt körkort idag, USCH säger jag bara :P haha men men fan så gött att ha den lilla rosa lappen :D Weeii!!

Längtar till helgen och har huvudvärk nue!!

Allt är hemskt med mig ;) haha..

Neppsi nu ska jag göra något annat fräckt eftersom att jag bara gör fräcka saker jämt xD haha

Pusselipuss på er!

Kommentarer
Postat av: Natalie Eriksson

Här är då miiiin blogg;) Hehe..Puss

2008-11-13 @ 12:16:46
URL: http://sofianatalieeriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0