Exakt en månad sen jag blogga sist!

Haha..
Fan på tiden att man skriver något kanske?

X har vart väldigt oaktiv de senaste veckorna men idag har den fått för sig att röra sig!
Gjorde misstaget att blanda in Emil igen.. Faaan! haha.. Nu kommer det bli tjafs om va den ska heta i efternamn och skit, det orkar jag inte med. Han har inte vart särkilt aktiv i det hela så då kan han glömma att den ska heta Lindh!
Han har ju inte ens frågat något om det?
Hur ska man göra?
Och jag tycker Theo är ett väldigt gulligt namn men det duger inte heller tydligen. Faan! Varför ska det finnas en pappa?

Aja, ska inte börja snacka med han om det nästa gång iaf xD vill han något veta får han fråga!
Fredrik har vart borta två hela dagar från mig nu :P haha det känns hemskt!! Eller okej, han åkte hem torsdag morgon klockan 6 så det kanske bara är en och en halv dag men ÄNDÅ!
Man har änna vant sig vid att han ska vara här! Känns mer som om han är pappan? Han är ju mer intresserad iaf :S..
Tänk om det ändå kunde vart så?

Känns som om det kommer bli mycket bråk med Emil om den här skiten :S. Vi har ju båda så olika viljor när det gäller saker som har med sånt här att göra :S.

Och liksom hur mycket låter det som han bryr sig när han skriver såhär när jag frågar varför han inte vill att den ska heta Theo.
"Jag vet inte men jag är bara inte så förtjust i det. Inte för att du kommit på det eller så. Men vill du gärna det så är det nog lugna puckar så att säga"

Va ska man svara på det?
Och varför ska den heta Lindh när han inte gjort något för mig under graviditeten? Han bryr sig inte om läkarbesök. Frågar inte när jag ska gå och va som händer? Frågar inte om han kan få hänga med och verkar inte nyfiken alls.

Haha som ni märker känner jag mig jävligt frustrerad.
Någon gång måste jag lära mig att hålla käft också!

Sitter och hoppas på att fredrik ska smsa och säga att han kommer nu! haha.. Men vill ju att han ska va ute och ha kul med jobbarkompisarna också! Men vill bara krama om honom nu och prata ut om allt detta :S. Måste få ur mig min frustration men jag antar att jag får vänta till imorrn eller nåt.. Får se om jag orkar sitta uppe till 3 och vänta på om han smsar innan det eller inte.. Uscha!

Yeah yeah
Nu ska jag hitta på något annat fräsigt så kanske vi hörs om en månad eller så? :P hahah
Då jag känner att jag måste komma in och klaga igen ;) hahah nää
Fast kan ju ändå passa på att skriva och berätta att nu är det fan bara 2 månader kvar typ :O Fatta va nervöst! Sen kommer jag ha min lille bebbe! hihi

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Han heter bara mitt efternamn och tacka gudarna för det, vill helst inte bli påmind om hans far

2008-12-20 @ 01:01:27
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0